sobota, 27 czerwca 2020

Cykl "Moje Pasje"

                        



Forum Seniorów Województwa Opolskiego proponuje:

Pokaż swoje pasje! Malujesz, szydełkujesz, fotografujesz ?

A może pieczesz piękne ciasta lub potrafisz wyhodować niezwykłe kwiaty?

Pozwól nam podziwiać swoje osiągnięcia nawet jeżeli uważasz, że nie jest to nic szczególnego.

Czekamy na Wasze zdjęcia! Pokażemy je na swoim profilu Facebook! Przesyłajcie je na nasz profil lub na adres mailowy bdo@opolskie.pl z dopiskiem" "MOJE PASJE - MOJA AKTYWNOŚĆ".

Bądź inspiracją dla innych!
Pochwal się swoją aktywnością!

Paczkowski Uniwersytet III Wieku jako pierwsza zaprezentowała Genowefa Konat, która podzieliła się swoją pasją

📷 Jej hobby stanowi historia rodzinnego Paczkowa👌

ℹ️ Zachęcamy Was do dzielenia się swoimi pasjami i aktywnościami 🙌

"Moją pasją jest poznawanie historii mojego miasta i najbliższej okolicy. Zawsze interesowała mnie i wciąż interesuje historia mojego rodzinnego Paczkowa, wspomnienia mieszkańców, podania, wspomnienia starszych osób a nawet legendy związane z tym miejscem. Jestem także zaangażowana w obecna życie kulturalne Paczkowa.

Moja pasja to także fotografia. Kiedy świat zwolnił na kilka tygodni ja mogłam poświęcić się dostrzeganiu przez obiektyw aparatu otaczającego mnie świata w inny, poetycki i romantyczny sposób.

Czas pandemii pozwolił mi na wykorzystanie tego okresu do studiowania starych albumów, książek. Wciąż odkrywam ciekawe informacje dotyczące Paczkowa i udostępniam je na moim profilu Facebook'owym, na który serdecznie zapraszam. Zachęcam także do odwiedzenia Gminy Paczków wraz z zabytkami i wszystkimi jej atrakcjami".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz