piątek, 14 lutego 2020

No i gramy!



#FundacjaOrlen  #PUTW
No i gramy! Szachowe walentynki z PUTW😍
I ja tam byłem, a co widziałem Wam sfotografowałem
Zapraszamy na najbliższe zajęcia we środę o 12.00.
PS Sfinansowano ze środków Fundacji ORLEN





























Warsztaty szachowe w Paczkowie - dzień 1.
W przepięknym Paczkowie, w kawiarence Domu Plastyka, rozpoczęły się kreatywne warsztaty szachowe. Pierwsze spotkanie odbyło się 14 lutego i trwało ponad dwie godziny. 👍 Dzięki zaproszeniu Pani Jolanta Kalisz, wiceprezes Paczkowskiego Uniwersytetu III Wieku, mam wielką przyjemność nie tylko poprowadzić warsztaty, ale także poznać wiele przesympatycznych osób. 😉 Nie od dziś wiadomo, że Królewska Gra, jaką są szachy, nie tylko wyzwala moc pozytywnych emocji, uczy czy edukuje, ale także pozwala wspólnie, wspaniale spędzić czas oraz budować nie tylko szachowe relacje. Bardzo cieszy zaangażowanie wszystkich uczestników zajęć. Niezależnie od wieku czy umiejętności, wszyscy pilnie słuchali i bardzo żywo brali udział w szachowej przygodzie. Naukę gry w szachy rozpoczęliśmy wspólnie od omówienia podstawowych informacji. Później rozgrywaliśmy pierwsze, pionowe pojedynki na szachownicach. Nie zabrakło na zajęciach materiałów szkoleniowych oraz szachowych zagadek. Nie brakowało także dobrego humoru oraz dobrej herbatki. 😉 Kolejne zajęcia już w najbliższą środę. Zapraszam do uroczego Paczkowa!

/KreatywnyTrenerSzachowy/
#FundacjaOrlen #PUTW
#kreatywnytrenerszachowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz